Chinaplas

Text only available in English

Circular Thinking at Chinaplas 2021

ILLIG Maschinenbau is a leading systems supplier for thermoforming machines and tools and one of Germany's most innovative companies. We invite you to Chinaplas 2021 in Shenzen from 13 to 16 of April at our Stand 2.1 C51 to discover our multiple technological innovations. The focus is on sustainable packaging solutions according to the theme of circular thinking with aspects such as designed for recycling. The responsible management of plastics and striving towards a closed circular economy are very important to ILLIG as a pioneer in the thermoforming industry. ILLIG is constantly pushing forward with new developments within the context of their 360° customized packaging development in thermoforming, Pactivity®.

ILLIG ist ein weltweit führender Anbieter von Thermoformsystemen und Werkzeugsystemen für Kunststoffe. Das Leistungsspektrum umfasst Entwicklung, Konstruktion, Fertigung, Montage und Inbetriebnahme komplexer Fertigungslinien und Einzelkomponenten. ILLIG bietet seinen Kunden mit der 360° Verpackungsentwicklung Pactivity® und leistungsstarken Verpackungssystemen ressourceneffiziente und nachhaltige Lösungen, „Designed4Recycling“. Mit eigenen Niederlassungen und Vertretungen in über 80 Ländern ist ILLIG auf allen Märkten rund um den Erdball vor Ort präsent. Seit über 70 Jahren unterstützt das Familienunternehmen seine Kunden weltweit als verlässlicher Partner, anspruchsvolle und hochpräzise Formteile aus thermoplastischen Kunststoffen wirtschaftlich herzustellen – mit innovativer Technologie höchster Qualität und umfassendem globalen Service.